Pages

Tuesday, September 13, 2011

S . A . H . A . B . A . T .

Bak kata sahabat aku nih, picture can describe everything. when we laughing, when we cryin, and when we screaming. everything is the best moment that i ever had with someone who call " SA HA BA T " . Rindu terubat lepas km jmpa ramai2. N alhamdulillah.. apa yang kita rancang menjadi weyss! akhirnya jd gak bebuka puasa kita ramai2 eh. walaupn x la seramai yg di plan datang, banyak ni pon ckup2 buat aku rasa terubat rindu aku kat ampa suma. kak long, ajat,ila, ruby, pak key, hazim, amir, aifa, ika .. seronok sngt dpt bebuka skali gan ampa tw x!! jihah, shaiqhoh, n ada lg kwn2 yg x dpt join. x pa, next ramadhan kita plan na.. kita jmpa lgik k! N one more thing, best sngt dpt g jejalan beraya kat umah kwn2. wlaupn masa kita terhad tapi aku rasa korang dh isinya dngan padat dan penuh makna. aku sntiasa berharap kita akan together g mcm nih wehhh.. promise yer sahabat2 ku.! keep our relation until our last breath .. promise! jangan la bila dh jmpa kwn baru lupa aku nihhh .. cian aku. hiks!!






Ni lak gamba kami g berayerrr... ~








thankz SAHABAT . sbb buat sy syg anda . :) walawehhh...~~

2 comments:

  1. wallawesss howt giler doe! *bajet key el siot! ^^,

    weh hg xtag pon gambaq aku kt fb!

    ReplyDelete
  2. ahahahah ... key ell pon jd baq hang! haha .. sat la!

    ReplyDelete