Pages

Thursday, May 12, 2011

Hapi Ulangtahun Day!

     Hari ni, genaplah setahun aku keja as Pen.Pengurus Pusat Jalur Lebar Komuniti di sini.. banyak pengalaman baru aku balajr di sini. dan yang x blh diterima pakai, aku kna ngajar budak2 IT knowledge.huh... tah hape2.. tp x po lah.. aku ajar je sbanyak mana ilmu yang aku ada. hem... pejam celik pejam celik kejab ja staun. spanjang stahun yang aku lalui, aku sendiri pn x tahu apa perubahan yang aku buat. kata nak diet, x jd.haha.. dh masuk tahun ke 2 dah. x tahu la menjadi ka x diet aku nih. tingat mula2 dpat keja ni.. sronok jgak coz bos sangat la sporting dan baik2.. ni gambar yang aku ada attach spanjang kerjaya aku bergelar pen.pngurus merangkap kerani cabok je.hahaha..
 gambar ni time mula2 aku keja.. ni suma staff bahagian northern. depa baik2 ooo... hihi


 ni partner aku merangkap manager aku yang baik. cantik kan. hehe..

 gmbar ni during dinner. kat Avillion , PD. best.. suma sporting dan cantik2..

 Tema yang diberikan Arabian Night. so, ramailah minah2 arab yang wujud malam tu.hehe... ni la aku dngan malam Arabian Dinner tu.haha! suma pakaian aku versi jimat. ya la, jubah bapa kali sngat nak pkai. so beli yang jimat2 suda.. heheheh

rakan2 seperjuangan ku..

No comments:

Post a Comment