Pages

Tuesday, September 13, 2011

Hurmmm... macam mana nk mulakan eh. huhu.. sbenarnya, tetiba je aku rsa teringat kat kawan2 aku. kawan2 skolah rendah.. skolah menengah.. skolah mnengah teknik.. kwn2 poli.. rindu. rindu sesangat. kadang2 aku rasa boring keja. aku x jumpa lagi kawan yang boleh aku gelar sahabat kat sini. dlu, masa study, aku ingat lagi apa cakap lecturer aku kat aku( cik ct) . sebenarnya zaman study jauh lebih best dari zaman keja even kita ada duit sendiri. betul! totally agree dngn apa yang cik ct cakap. aku rindu sngt gelak ketawa korang, tidur smpai pukul 12 tgh hari, karoke, g tngk wayang, mnyakat org dating, skodeng orang dating,main game ramai2, mnyanyi ramai2,masak skali n everything. 

Each minute that we are spent time together was more available than everything. aku rindu saat2 tu SAHABAT . tp skang, aku rasa macam aku makin dilupakan. ya la kan, dorang mesti dh dapat kawan baru yg mungkin lebih baik daripada apa yang penah kita lalui dulu. Tapi, dalam banyak2 kawan, kawan masa aku skolah menengah form 1- 3 dlu yang paling best. km duduk jauh2. km keja jauh2. but km boleh lagi bersama. terima kasih SAHABAT , sbb x penah lupakan aku. And aku nak korang tahu, aku tak penah lupakan korang2 semua sebagai SAHABAT terbaik aku. a friend is one of the nicest things to have and one of the nicest things to be ! Thank you for being here for me. you never fail to bring a smile on my face. i love u friends ~

2 comments:

  1. Jgn sedih2, diri kamu bukan dilupakan, tp kekangan waktu itu yg terbatas. We dont need everyday conversations, but once u become my fren, we are fren till the end of the breath :))

    ReplyDelete
  2. ... ~~ touching.. !! sy sayang anda jugak ..

    ReplyDelete