Pages

Saturday, February 12, 2011

Maaf, kerana hati aku x sempurna menyintaimu

             KAHWIN..slalu bila kita dapat lamaran dr org yang kita syg untuk jadikan kita sesuatu yang halal untuknya, perkara yang indah bukan? aku syg dia.. tp sparuh hati aku x syg dia. apa aku nak buat.rasa nya aku syg dia sbb dia terlalu baik buat aku. sangat baik. aku x pernah jmpa lelaki lain sebaik dia. tp confius la, x tau nak cakap ya atau tidak.Aku x tau nak buat keputusan.Takut kalau keputusan yang aku akan buat ni salah. kalau cakap ya, takut bukan ikhlas dr hati.perkahwinan bukanlah sesuatu perkara remeh temeh. kalau nak cakap tidak, aku x sampai hati. sbb dia btl2 sygkan aku.baik sngat dngn aku.jaga maruah aku, jaga perasaan aku. apa patt aku buat? mak aku cakap, jodoh tuhan yang tentukan. walaupn kita merancang, kalau Allah tetap x, x la. kalau ya, ya la. kalau benar dia jodoh aku, Kau bukakanlah hati aku untuk terimanya Ya Allah. kalau bukan dia yang Kau tentukan untuk aku, lenyapkanlah dia dr ingatanku. Amin..

4 comments: