Pages

Tuesday, February 22, 2011

Jimba- Jimba.

             semalam g jalan2 gan kakak aku cari baju dinner. bawak la si nabil putera kesayangan kakak aku tu.. adoiyai.... nakal giler! x larat nak mlayan. nak cari baju pon sush.. dia lari sna, lari cni.. noty2.. baju dinner x jmpa pun. yang jmpa pn harga kemain mahal. smpai rm2- 300.00.. xleh2.. jubah, tobat aku pakai skali tu ja. so x yah la bli mahai2.. malam tu kuar gan ira, last2 dpt gak jubah yg aku bkenan n harganya pon brpatutan! esok lak aku jalan2 lagi gan mek ira.. best! aku suka org yg suka jalan tawaf 2 3 shoping mall.. huhu.. asal2 nak bli kasot. tp x dk stu pon yang aku kenan.. anyway, thankz ira my leply gurlfren! syg ang...


 dalam fiting rum!







baju ira beli kat anak kucen dia.. comel!

No comments:

Post a Comment