Pages

Saturday, December 25, 2010

~ Jiwa Kosong ~

     Banyak yang aku fikirkan pada waktu ini. Jiwa terasa sarat dengan perasaan yang bercampur baur.
Realitinya, aku tidak tahu apakah sebenarnya yang aku mahukan sekarang ini. Orang kata, ada sesuatu yang tidak lengkap. Ada lubang di dalam hati.
    Dalam aku cuba merungkai kebenaran di sebalik setiap hal, banyak kejadian yang lebih dekat dengan diri dirasakan tersembunyi. Sunyi.. sunyi teramat sangat. rindu kwn2.. rindu pada kenangan yang membawa sejuta makna dalam hidup aku. cukupla stakat sekali aku merasakan apa itu cinta. cinta sang lelaki yang pasti ada pasang surutnya. aku tak  tau pada siapa nak aku luahkan prasaan ini. sangat sayu dan sunyi. Setiap kali prasaan tu mnggagnggu aku, pasti mngalir air hangat di pipi ni.. Tuhan.. hanya kamu yang mngerti prasaan aku..


No comments:

Post a Comment