Pages

Monday, November 15, 2010

Air mata itu mengalir.. dan terus mengalir..

secebis kenangan kita.
aku x penah bhenti cintakan kamu.. walau sesaat..x ada lg pngganti dirimu untuk aku.yg blh sygkan aku sprti kamu sygkan aku dulu.

berabad kita bersama..
mengikat kasih setia..
hingga 1 masa..
cinta yang dipertahankan telah runtuh..
musnah segala harapan..
hancur segala impian..
masing2 mengikut jalan berasingan..
membawa haluan...
bersendirian tanpa teman..
mengharungi hari-hari mendatang tanpa ada kasih yg setia di sisi..
kekasih yang setia itu telah pergi membawa diri..
meninggalkan ku sendiri..
perginya meninggalkan sekeping hati..
yang terkunci di sanubari..
kini kau pergi..
benar-benar pergi..
meninggalkan aku dengan 1001 persoalan..
yang selalu bermain di fikiran..
1001 persoalan tanpa 1 jawapan..
sungguh ku tak kuat...
menghadapi perpisahan ini...
air mata berderai..mengalir laju di pipi...
air mata itu mengalir..dan terus mengalir..
ku akan tetap mencuba merelakan pemergianmu..
demi kebahagian kau insan yang ku sayangi...
salam perpisahan kasih...

adakah ini penghujung yang kta cari selama ini syg...

1 comment: