Pages

Wednesday, January 12, 2011

Lama aku x update blog ni.. hari terasa nak menaip pantas2 laju2 mcm2 jek! Huhu..
Sebenarnya x tau nak mula mcm mana nak tlis apa yang sebenarnya aku nak tulis.. semalam, aku dpt msj.msj dr seseorang.. tersentap seketika.. KENAPA YA??  Sebenarnya x tau nak describe mcm mana.prasaan sedih pn ada.. menitis air panas di pipi aku. Tp KENAPA?? Untuk apa aku menangis?? Skali, aku pnah trluka.. mencucurkan air mata di dalam hati.. lbh perit daripada menangis tersedu2.. benar kan? Aku mngaku, yg aku dh mula sygkan DIA..
Tp Alhamdulillah.. Allah bukakan hatinya untuk berterus terang dngan aku. Sekurang2nya x la parah luka aku.. sedangkan tergores  sikit pn dh terasa peritnya.. sebenrnya, apa yang blh aku rungkaikan, aku dh serik sygkan LELAKI.. aku dh serik mengharap pada makhluk yang bernama LELAKI..knapa bahagia yang aku slalu nak dlm hdup aku, aku x pnah laluinya mcm org lain?? terima kasih ALLAH.. kerana kau masih menjaga aku.. kata org, kalau becinta perlu jujur setia dan sygkan pasangan kita. SUMPAH.. aku prnah syg, aku prnah setia, aku prnah jujur.. tp knapa aku x dpt balik apa yg aku buat tu.. x kan nak kna mandi bunga kot.huhuhuh..
X pa lah.. awk syg dia, dan dia syg awk.. awk pergi la.. sy redha. Biar sy sakit skarang dr sy sakit slepas sy btl2 cintakan awk..sbb hati sy sangat mudah sygkan org. sy tau sy x standing dia. Punya rupa cantik. Sy yakin, jika tu org yg awk syg, insyallah.. KEBAHAGIAAN tu milik awk dan DIA sahaja.
Jaga diri awk wahai si masa lalu.. sy x prnah lupa awk. Syg family awk, syg diri awk, syg agama awk.. dan syglah dia sepenuh awk. Kebahagiaan sy adalah kebahagiaan org yg sy syg..INSYAALLAH awk akan bahagia. bimbing puteri awk ke jalan yg benar.Ingat, awk pemimpin kepada DIA. Dan DIA adalah bakal PEMBIMBING pd zuriat2 awk. Ingat ayat ni tau, SY SERONOK KENAL AWK!
::  Akan tiba saatnya dimana sy harus berhenti sygkn awk
BUKAN kerana awk berhenti mencintai sy
TAPI kerana sy sedar
bahwa awk akan lebih berbahagia apabila sy melepaskan awk.. 

:: sY sAyaNg sEmuA kAwaN sAya ::

5 comments:

  1. mira.... :((
    jangan besedey sayang......

    ReplyDelete
  2. misrerama: sy x menangis, tp air mata sy sntiasa kuar.
    sy x kecewa. tp hati sy masih berdarah. thankz gurl. hanya kaum sejenis saje yg akan faham bila disakiti kan.

    ReplyDelete
  3. cubala lupaka apa yg terjadi...sentiasa buat sesuatu yg dpt buat kite lupakan mereka.....ALLAH sentiasa ada dengan kita... :)

    ReplyDelete