Pages

Tuesday, August 17, 2010

My Konvokesyen~

hari tu ( 8/8/2010) berlansungnya konvokesyen kat polimas. memandang kan pointer aku 3.5 ke atas, aku dapatlah pingat. haha.. macam pingat pahlawan lak. wah, dengan bangganya aku pakai.haha..aishh.. riak plak.huhu.. best sangat2 jmpa kawan2ku tersayang. rase cam x mo balik pn ada. tanpa sahabat, msti sunyi dunia ni.. tingat zaman2 muda dlu (macam da tua la plop!) huhu.. di situ la bermulanya kasih sayang antara kita.walaupn gaduh2 manja kita tetap berkawan dan x pnah bersengketa.. sayang sangat kowang suma! bla da kja, rupa2nya x best macam taim stdy dlu.. dlu, taim stdy, x sabo2 nak abes coz nak kja. bla da kja, bawu tau.. zaman study la zaman paling banyak aku cipta knangan bersama kawan2 aku.. g picnic, makan2, bebuka ramai2.. best sangat! kalau la dapat aku patah balik saat2 tu, kan best.. kawan2 , aku rndu sangat kowang suma. aku sayang sangat kowang suma..

 sedikit cebisan dari aku wahai kawan2.. gambar knangan kita..

No comments:

Post a Comment